Share This Post

Χωρίς κατηγορία

Προθέρμανση

αποθεραπεία

Πριν ξεκινήσει κάποιος οποιαδήποτε προπόνηση είναι απαραίτητο να προετοιμαστεί σωματικά και πνευματικά. Πόση προθέρμανση απαιτείται? Γενικά, καλή προθέρμανση θεωρείτε αυτή που αυξάνει τον ρυθμό της καρδιάς, παράγει λίγο ιδρώτα και αυξάνει ελαφρώς την θερμοκρασία του σώματος. Συνήθως 15-20 λεπτά χαλαρό τρέξιμο είναι αρκετό. Αντίθετα η αποθεραπεία έχει στόχο την  ομαλή επαναφορά του οργανισμού στην κατάσταση ηρεμίας. Προθέρμανση και  αποθεραπεία θα πρέπει να κάνετε πάντα. Όμως θα κάνετε ξεχωριστή προθέρμανση μόνο όταν αναφέρεται στο πρόγραμμα. Η προθέρμανση για το συνεχόμενο τρέξιμο θα είναι ποιο αργός ρυθμός στα πρώτα 10-20 λεπτά. Και η αποθεραπεία ποιο χαλαρός ρυθμός στα τελευταία 5 λεπτά.

Στο παρακάτω σχήμα βλέπετε την διαμόρφωση μιας τυπικής 60λεπτης προπόνησης η οποία είχε προγραμματιστεί με ένταση 70-85% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας  με τις φάσεις τις προθέρμανσης και και της αποθεραπείας.

 

Share This Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>